19 Νοεμβρίου 2012

TO POUSTRAKI MICHAEL MC KAI I ADELFI KIRBESSIS SXOLIAZOUN TO MOUNI TIS JOAN

Michael Etsi Goustarw ?Dimit?is Zero: gamw tis gkomenes gamw!! rezili 8a gino.k meta pios mas sozi..:S
Πριν από 9 λεπτά · Σχολιάστε · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · Δείτε τον διάλογο Τοίχο-με-Τοίχο

    *
    *
    *
          o
            Dimit?is Zero ?;P omws einai gomenaraa
            Πριν από 8 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
          o
            Michael Etsi Goustarw ? einai ine .. ¦

            ti zodio ine 3es?
            Πριν από 7 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
          o
            Dimit?is Zero ?;P p na 3erw...alla me kapoion tropo.9a ths to rwtisw
            Πριν από 6 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
          o
            Michael Etsi Goustarw ? ?:SS

            ama ine par8ena ?? :S
            Πριν από 4 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
          o
            Dimit?is Zero se ligo.9a 3epar9eniastei ;P
            Πριν από 4 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
          o
            Michael Etsi Goustarw ?
            elaa 1
            2
            3

            TUS
            ...
            GAMA TOUS TIN JOANNA TOUUUS!!!Δείτε περισσότερα
            Πριν από 3 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
          o
            Dimit?is Zero rr...auto to song p ekanes diaskevi ;P pws legetai kanonika ?
            Πριν από 3 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
          o
            Michael Etsi Goustarw ? ?:P

            pio?
            πριν από ένα περίπου λεπτό · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
          o
            Dimit?is Zero tou tusi ;P
            πριν από ένα περίπου λεπτό · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
          o
            Michael Etsi Goustarw ? den ine song..:S
            Πριν από 9 δευτερόλεπτα · Μου αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου