8 Ιανουαρίου 2012

KINKY SONG: ΘΑ ΦΡΙΞΕΙ Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΡΑΥΛΟΙ

θα φριξει η Αλβανια και όλοι οι γυαλοι
δώσε προσoχή Πεζουνης ομιλεί
ασε μας ρε τραυλα
αχ κουλε μαϊμού
όπως ο θεός βρίσκομαι παντού

μέρα και νύχτα τριγυρναω στο χωριο
με τον Σερτζιο τον αλβανο
και τον ΘΑΝΟ τον τραυλο

είπαν ότι ειμαι fake
μα είμαι ζωντανός
είσαι τυρογαλος
βλαμμενος και χαζος.

Είμαι με τον Τζορνταν
μέσα στο αμάξι
μπαίνει o Σερτζιο στον φουρνο
τυροπιτα να αρπαξει

τίποτα δεν ειδές
τα κάνουμε όλα βίδες
γαμήθηκε ο ΘΑΝΟΣ και
τραυλιζουν οι ακριδες

Θα φρίξουν οι τραυλοι
και θα γαμηθεί η Αλβανια
είμαι ο Πεζουνης απ την Kinky Μανία x4

Να βλέπεις που φοραώ καποτα ακριβειας
ΘΑΝΟ πουσταρα εισαι ο πολωνιας
Μαζι με Σερτζιος ο πατιστας
εισαι ο sucks και ο pizzas
ειστε little jimmies και γυφτοι αλβανιας

και άμα γελάς
με το ΚΙ και το ΝΚΥ
εγώ γελαώ πολύ
με το μικρο σου το πούλι

γελαω very με την παρτη σου
δεν είμαι ραπερας
γουστάρω τις μαλακειες
αυτό μην το ξεχνάς

φοραεις το βρακι σου
Και γυαλια θα σου παρω
New shoes και καποτες
Εγω μοναχα αυτα φοραω

τρωεις το πιτα γυρο αναποδα
τρωεις και πιστα με μπαρμπουνι
αυτο είναι το came back του Kinky Πεζουνη

Θα φρίξουν οι τραυλοι
και θα γαμηθεί η Αλβανια
είμαι ο Πεζουνης απ την Kinky Μανία x4

2 σχόλια: